AHA-järjestelmässä päivitys ti 10.1. klo 16 jälkeen. Päivityksen aikana järjestelmä ei ole käytettävissä.

Papercut on laskuttanut liikaa letter-kokona tulostetuista töistä. Asia on korjattu ja liikaa laskutetut hinnat on palautettu käyttäjien saldoihin. Pahoittelemme tapahtunutta virhettä.

Papercut overcharged on printing letter-size. Charging error is now fixed and overcharged costs are refunded to users. We apologize for the inconvenience.

E-Lomake-palvelimessa suoritetaan palvelinvaihto Keskiviikkona 21.12.2016 klo 08:00 - 16:00

 

HUOM!  Ilmoitettuna aikana  E-Lomake-palvelin ei ole käytettävissä.

Aineistot-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Perjantaina 16.12.2016 klo 07:00 - 07:30

 

HUOM! Päivityksen aikana Aineistot-palvelin ei ole käytettävissä.

Blogi-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Perjantaina 09.12.2016 klo 15:00 - 16:00

 

HUOM! Päivityksen aikana Blogi-palvelin ei ole käytettävissä.

HAKA-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Perjantaina 09.12.2016 klo 15:00 - 15:30

 

HUOM! Päivityksen aikana HAKA-palvelin ei ole käytettävissä.

SALKKU-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Perjantaina 02.12.2016 klo 15:00 - 16:00

 

HUOM! Päivityksen aikana SALKKU-palvelin ei ole käytettävissä.

HAKA-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Maanantaina 05.12.2016 klo 11:00 - 12:00

 

HUOM! Päivityksen aikana HAKA-palvelin ei ole käytettävissä.

WIKI-palvelimessa suoritetaan ohjelmistopäivityksiä Perjantaina 18.11.2016 klo 06:30 - 08:00

 

HUOM! Päivityksen aikana WIKI ei ole käytettävissä.

Katkos vaikuttaa yksilöimättä hyvin laajasti Salpauksen eri palveluihin. Saattaa koskea myös LAMK:n joitakin palveluita.

Käyttökatkos aiheutuu korjauksista ja uudelleen käynnistyksistä taustajärjestelmissä, aamun sähkökatkon vuoksi.

Perjantaina 4.11 klo 7:50 Salpauksen tietoliikennejärjestelmissä oli n. 10min palvelukatkos, mikä aiheutti häiriöitä myös LAMKin IT-palveluissa aikavälillä 7:50 - 16:00. Häiriö vaikutti mm. Eduroam -verkkoon, Reppuun ja Winhaan.

  • Eduroam saatiin toimintaan noin klo 10:00.
  • Winha saatiin toimintaan aamupäivän aikana.
  • Reppu saatiin toimintaan noin klo 16:00.

Pahoittelemme häiriötä. 

---

There was a IT Service disruption at Friday 4.11 between 7:50 and 16:00. The disruption was caused by networking failure at our IT Service Provider.

  • The problem with eduroam was fixed 10 am.
  • The problem with Winha was fixed at am.
  • The problem with Reppu was fixed at 4 pm.

We apologise for the inconvenience.

Raindance-järjestelmään tehdään to. 3.11. klo 13.00-14.00 korjauspäivitys. Ohjelma ei tule käyttää päivityksen aikana.

Toimittaja selvittelee ongelmaa parhaillaan.

-> Toimittaja kuittasi tehneensä tarvittavat korjaukset.

Yammerissa on tällä hetkellä ongelmia. Yritä käyttöä myöhemmin uudelleen. / Toimii jälleen

Yammer are currently having problems. Try again later. /Works again

https://status.yammer.com/

Syyslomaviikolla (43) Raindance päivitetään uudempaan versioon.

Päivitys tulee aiheuttamaan kahden päivän käyttökatkon. Raindance ei ole käytettävissä to-pe 27.-28.10.